Będąca częścią Grupy Kapitałowej Arteria, zajmująca się obsługą klienta spółka Contact Center weźmie udział w akcji, która ma na celu pomoc szkołom i uczniom z całej Polski.

Jedna z największych sieci handlowych przygotowuje z okazji rozpoczęcia roku szkolnego akcję promocyjną skierowaną do szkół. W jej ramach placówki edukacyjne otrzymają środki potrzebne uczniom do nauki.

 

Akcja obejmie około 24 000 placówek edukacyjnych w całej Polsce. Zebrane w trakcie jej trwania punkty, szkoły będą mogły przeznaczać na nowe przybory oraz narzędzia edukacyjne, z takich dziedzin, jak na przykład: matematyka, wyposażenie klas, sprzęt elektroniczny, czy eksperymenty.  

 

Zakrojona na tak szeroką skalę akcja wymaga odpowiedniej akcjo informacyjnej, której nieodzownym elementem jest infolinia, która pozwoli wszelkim zainteresowanym otrzymać niezbędne im infomacje. I to za obsługę tej właśnie infolinii odpowiedzialny będzie zespół Contact Center.

 

Przydzielenie do projektu konsultanci pomogą zarówno w zarejestrowaniu placówek do konkursu, jak i odpowiedzą na wszelkie pojawiające się pytania. 

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów Contact Center zapewni tzw. omnichannelowy model kontaktu, co znaczy, że chętni informacje i pomoc będzie można uzyskać za pomocą wielu kanałów kontaktu, takich jak livechat, e-mail, czy tradycyjne połączenia telefoniczne.

 

Cieszymy się, że wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Arteria spółka, weźmie udział w projekcie skierowanym do instytucji edukacyjnych, które są inwestycją w naszą przyszłość. 

 

Odwiedź oficjalną stronę Contact Center


Obserwuj Contact Center na Linkedin