Roche Diagnostics Polska dołącza do grona Klientów Contact Center. Nasz nowy partner biznesowy, to spółka skupiona na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze diagnostyki laboratoryjnej.

Nowy Klient Contact Center oferuje kompleksowe i spersonalizowane rozwiązania w zakresie diagnostyki in vitro. Opracowuje również i realizuje koncepcje w zakresie automatyzacji procesów laboratoryjnych, a także wdraża narzędzia wspomagające podejmowanie istotnych decyzji związanych z zarządzaniem obiegiem próbki i sprawnym funkcjonowaniem analizatorów.

Spółka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Arteria, będzie odpowiadała za telefoniczne i mailowe przyjmowanie zapytań technicznych od pracowników laboratoriów i kierowanie ich do odpowiedniego specjalisty w Roche Diagnostics Polska.

Rolą naszych konsultantów jest dokładne zapoznanie się z zapytaniem i określenie, który specjalista najlepiej odpowie na zgłoszenie. Jeżeli tylko istnieje taka możliwość, pracownik laboratorium jest od razu bezpośrednio skierowany do specjalisty Roche Diagnostics Polska.

Jeżeli dane zapisane w bazie laboratoriów są niekompletne lub wymagają aktualizacji, nasi konsultanci dokonują tego w czasie rozmowy.

Podsumowując - naszą rolą jest dopilnowanie, by pracownicy laboratoriów mogli w spokoju wykonywać swoje obowiązki i uzyskać odpowiedzi na pojawiające się pytania. Dzięki temu zyskuje najważniejszy w całym procesie pacjent.

 

Odwiedź stronę Roche Diagnostics Polska

Odwiedź oficjalną stronę Contact Center

Śledź Contact Center na Linkedin