Arteria Customer Services będzie odpowiadać za obsługę klientów spółki Tauron.
W ramach długoterminowego kontraktu ACS będzie obsługiwało dla drugiej największej spółki w Grupie PGE nawet do 25 000 połączeń miesięcznie!
Zakres obowiązków konsultantów odpowiedzialnych za obsługę infolinii będzie obejmował:
- udzielanie informacji,
- doradztwo,
- zmianę umów aktualnych klientów Tauron.
- obsługę posprzedażową umów, w tym tych za prąd, gaz i produkty specjalistyczne.
- obsługę zgłoszeń
- obsługę reklamacji handlowych i technicznych
Umowa na realizację tak kompleksowego zestawu usług, pozwoli w pełni wykorzystać potencjałi i kompetencje zespołu wsparte wieloletnim doświadczeniem ACS w świadczeniu usług z zakresie obsługi klienta. Warto zaznaczyć, że jest to już kolejny, bardzo znaczący projekt w portfolio spółki.
Cieszymy się, że profesjonalizm jaki cechuje Arteria Customer Services został doceniony przez tak ważnego gracza na rynku polskiej energetyki.
Odwiedź ofiecjalną stronę Arteria Customer Services