Arteria Customer Services będzie odpowiadać za obsługę klientów spółki Tauron. 

W ramach długoterminowego kontraktu ACS będzie obsługiwało dla drugiej największej spółki w Grupie PGE nawet do 25 000 połączeń miesięcznie! 


Zakres obowiązków konsultantów odpowiedzialnych za obsługę infolinii będzie obejmował:

 

- udzielanie informacji,

- doradztwo,

- zmianę umów aktualnych klientów Tauron.

- obsługę posprzedażową umów, w tym tych za prąd, gaz i produkty specjalistyczne.

- obsługę zgłoszeń

- obsługę reklamacji handlowych i technicznych


Umowa na realizację tak kompleksowego zestawu usług, pozwoli w pełni wykorzystać potencjałi i kompetencje zespołu wsparte wieloletnim doświadczeniem ACS w świadczeniu usług z zakresie obsługi klienta. Warto zaznaczyć, że jest to już kolejny, bardzo znaczący projekt w portfolio spółki.

Cieszymy się, że profesjonalizm jaki cechuje Arteria Customer Services został doceniony przez tak ważnego gracza na rynku polskiej energetyki. 

 

Odwiedź ofiecjalną stronę Arteria Customer Services