Siłę Grupy Arteria stanowią cztery wyspecjalizowane filary. Dzięki precyzyjnej organizacji i komunikacji pomiędzy nimi jesteśmy w stanie z łatwością przeprowadzić wyspecjalizowane działania w każdej z oferowanych usług, jak również realizować kompleksowe projekty outsourcingowe.
Struktura grupy kapitałowej
Pion Contact Center
Ponad 5 000 stanowisk w pełni zintegrowanych technologicznie, zlokalizowanych w 12 lokalizacjach w Polsce, wielojęzyczna obsługa oraz nowoczesne rozwiązania w zakresie sprzedaży i obsługi klienta czynią z naszego contact center największe centrum wsparcia sprzedaży w tej części Europy.
Pion Komunikacji Marketingowej
Na skuteczność Pionu Komunikacji Marketingowej składają się kompetencje spółek, które dopełniają się wzajemnie w realizacji przedsięwzięć na szerokim polu komunikacji marketingowej. Dzięki sprawnie działającemu zespołowi specjalistów wykreujemy i zrealizujemy każde przedsięwzięcie, zaczynając od działań w tradycyjnych kanałach komunikacji, aż po zapierające dech wydarzenia i wielkie imprezy masowe.
Pion Wsparcia Sprzedaży i Logistyki
Dzięki ogólnopolskiej, rozbudowanej sieci przedstawicieli handlowych, dysponujących najnowszą technologią zintegrowaną z innymi kanałami sprzedaży jesteśmy w stanie przejąć i zrestrukturyzować całe działy sprzedaży. Posiadamy nowoczesne powierzchnie magazynowe przystosowane do zarządzania, archiwizowania i składowania dokumentacji i wszelkich innych produktów. Kontrola i administracja poszczególnymi procesami to gwarancja, że Twój biznes będzie zawsze na czasie.
Pion Kompleksowych Usług IT Dla Biznesu
Dzięki zastosowaniu szytych na miarę rozwiązań technologicznych stworzonych dzięki ponad 20 letniemu doświadczeniu, narzędzia oferowane przez nassz pion IT gwarantują wzrost wydajności pracowników. Zautomatyzowaliśmy pracę ponad 30 000 użytkowników ułatwiając organizacjom transformację i dostosowanie do nowych wyzwań technologicznych. Dodatkowo udostępniamy na zasadzie Body Leasingu wiedzę i doświadczenie naszych specjalistów organizacjom nie zainteresowanym wprowadzaniem kosztownych i czasochłonnych zmian w swojej organizacji, a potrzebującym wsparcia technologicznego i merytorycznego w projektach okresowych.